ULUSKON Genel Başkanı ve Birleşmiş Milletler iyi niyet elçisi Nezaket Emine Atasoy, Tayland Krallığı’nın Milli Günü Resepsiyonuna katıldı. Törende Türkiye ile Tayland arasındaki ilişkilerin daha da güçlendirilmesi adına yapılması gerekenler konuşuldu.
TAYLAND MİLLİ GÜNÜ, ANKARA’DA DÜZENLENEN RESEPSİYONLA KUTLANDI
Çankaya Belediyesi Zübeyde Hanım Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen Tayland Milli Günü Resepsiyonu, Türkiye’yi temsilen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun onur konuğu olarak katılımıyla gerçekleşti. Çok sayıda yerli ve yabancı davetlinin yer aldığı tören, iki ülkenin milli marşlarının okunması ve Tayland'ın Ankara Büyükelçisi Apirat Sugandhabhirom’un açılış konuşmasıyla başladı.
ATASOY, BÜYÜKELÇİYE TEBRİKLERİNİ İLETTİ
ULUSKON Genel Başkanı Nezaket Emine Atasoy, bu anlamlı gün dolayısıyla Tayland'ın Ankara Büyükelçisi Apirat Sugandhabhirom’u tebrik etti. Resepsiyon sonrasında ikili temaslarda bulunan Atasoy, Türkiye ve Tayland arasındaki hızla gelişen ekonomik ilişkilerin önemine vurgu yaptı. Ayrıca, farklı sektörlerdeki iş insanları arasındaki bağlantıların daha da güçlendirilmesi için ULUSKON olarak her türlü iş birliğine açık olduklarını ifade etti.
Atasoy’un katılımıyla, Türkiye ve Tayland arasındaki dostluk ve iş birliğini güçlendirme adına önemli bir adım daha atılmış oldu.
-
19.06.2026ULUSKON Başkanı Atasoy, Belarus Bağımsızlık Günü Resepsiyonunda -
11.06.2026ULUSKON BAŞKANI ATASOY, PORTEKİZ MİLLİ GÜNÜ RESEPSİYONUNA KATILDI -
10.06.2026Atasoy Ailesinin Mutlu Günü -
19.05.2026Başkan Atasoy'dan 19 Mayıs Mesajı -
18.05.2026Başkan Atasoy’dan KKTC’ye Stratejik Ziyaret -
12.05.2026HIRVATİSTAN’IN MİLLİ GÜNÜ RESEPSİYONU: ANKARA’DA DİPLOMASİ RÜZGARI -
04.05.2026ULUSKON Başkanı Atasoy, Nijerya’nın Iyaloja General’i ile Görüşme Gerçekleştirdi -
27.04.2026Başkan Atasoy’dan Gabon’a Diplomatik Ziyaret
